lördag 10 april 2010

Så kom lördagen och nya utmaningar

Jag är lite tjatig men eftersom det fungerat fint så kör jag på med några nya utmaningar och mål för lördagen:

* Blunda för dammråttor och annat som behöver åtgärdas på städfronten hemma. Det kan vi fixa imorgon. Allt sånt som vi eventuellt ordnar idag ska ses som en bonus.
* Vara nöjd med mig själv, oavsett hur det känns innan jag traskar iväg till festen ikväll.
* Ha en riktigt kul kväll och lämna alla knasiga tankar om att ev inte passa in i sällskapet osv hemma.
* Vara nöjd oavsett hur jag äter/dricker idag bara jag avstår godiset. Inte äta/dricka pga andra utan bara det jag själv är sugen på.
* Ha det lugnt och avslappnat med sonen och sambon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar dina mål. Mina sket sej idag men jag har inte dåligt samvete alls, vi fick det tufft tack vare Kackerlackan. Ska skriva om det imorgon, nu är jag helt slut. Trött in i märgen. Hoppas du har haft det kul på festen. Kram!

icon sa...

Festen blev kul. Tack för kramen :)