onsdag 21 april 2010

Inläggen som försvann

Igårkväll skrev jag ett långt inlägg. Något annorlunda mot hur jag brukar skriva här. Det försvann hux flux när jag skulle publicera och istället dök det upp ett felmeddelande. Jag skrev ett nytt, kortare inlägg men samma sak hände med det. Bara borta utan att jag förstod varför. Efter det försökte jag inte igen. Idag känns det som skrevs igår något passé. Inget jag vill forumulera en gång till. En ny dag med nya möjligheter och det tänker jag sannerligen anamma.

* Träna konditionsträning annan tid än på kvällen.
* Inte köpa hem godis om jag inte tänkt äta det samma dag/kväll. Vill inte ha såna saker liggande lättillgängliga om jag blir trött, seg och allmänt lider av lågt blodsocker.
* Lägga mig tidigt.

Vad vill du göra annorlunda jämfört mot igår?

* Stund på yogamattan.
* 10 000 steg.
* Vara nöjd med det jag gör på jobbet och med uppsatsen.

3 mål för dagen

Inga kommentarer: