fredag 23 april 2010

En dag av steg

Glad
Påfylld
Tacksam
Hoppfull
Ödmjuk

Så känner jag mig just nu efter en handledningsdag inkluderande nätverksmöte. Spännande, sorgligt, smärtsamt och intensivt. Utbrott, uppbrott, uppgivenhet, eftertänksamhet, kloka tankar, spänning och urladdningar. Ja, det var sannerligen en dag fylld av svängningar första gången jag ingick i ledarteamet.

Väl hemma igen, efter en bussresa genom vackra landskap tvingade jag mig ut på promenad. Målet var att komma upp i 10 000 steg och låta kroppen gå av sig alla spänningar som satt sig i kroppen. Jag kom hem med känslorna som står först i det här inlägget och en kasse med godsaker och 3 hyrdvd. Längtar till en mysig filmstund med älskade sambon. Som sagt, jag känner mig rätt ödmjuk inför tillvaron just nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara känslor att ha en sån här vacker fredagskväll, njut av make, film och godis!

Anonym sa...

fantastiskt mjuka ord att lägga under huvudkudden och somna med. och som världens bästa krysolit skrev; njut av make, film och godis. jag gör snart detsamma :)

icon sa...

Nämen, vad glad jag blir att se två kommentarer! :) Tack för era ord, krysolit och madinsane. :)