onsdag 14 april 2010

Det drar ihop sig

Imorgon bär det av till Stockholm och utbildning i 2 dagar. Nästa vecka är det också utbildning torsdag och fredag, först i Stockholm och därefter på grannorten förmodligen. Närmaste veckorna blir intensiva minst sagt med mindre roliga arbetsuppgifter som måste göras och uppsatsen (inklusive intervjuer) som ska skrivas och handledningsarbeten och jag vet inte vad. Så oj vad jag ska njuta när den här våren är över och jag är klar med utbildningen. Och oj vad jag ska fira då!

3 bra saker idag:

* Sol
* Terapi
* Avverkade studietimmar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur var det för dej? Jag tog slut helt känns det som.

icon sa...

Ja, samma här. Det tar mycket kraft från mig att göra de här resorna. Men det var bra, riktigt bra. Hur var det själv? Ska kolla in hos dig och se om du har skrivit något om det.