tisdag 19 oktober 2010

Shopping hos Vattumannen

Beställde precis en bok om Kabbala och en minimeditationskudde. Boken lånade jag från biblan och läste för ca ett år sedan och den har funnits på min köpa-lista sedan dess. Nu känner jag mig redo för att läsa den igen och inne på Vattumannens bokhandel såg jag idag att de hade den till specialpris; 59:-. Jämförde via Bokfynd.nu och såg att den kostar mer än dubbelt så mycket i andra bokhandlar. Kikade igenom övriga sortimentet och fastnade även för en kudde. Jag har varit sugen tidigare på att införskaffa en lite mindre och mjukare modell än den jag redan har, så nu när svanskotan är som den är så tyckte jag det var perfekt läge att slå till. Blev en ekologisk i grön mild ton. Åh vad jag ser fram emot att paketet kommer.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad handlar den om? Hur är boken uppbyggd? Äsch, jag får nog googla lite nu känner jag.

icon sa...

Vilken tur att jag gick in här och kikade, nu vet jag vilken bok jag ska läsa härnäst. Blir nyfiken på vad du känner till om kabbala och vad du hittade när du googlade.

Anonym sa...

Jag känner inte till någonting och av det jag googlade fram vet jag inte om jag blir så mycket klokare men lite känns det som att jag redan nu håller på och kabbalabbar med mej själv.

Tacksam för upplysning dock, hahaha!

icon sa...

Oj, kabbala var det ja. Haha, den boken och det spåret får nog vänta ett litet tag till för mig. Det är mycket som går in i varandra just nu, det är både häftigt och omvälvande och lite smått svindlande eftersom det finns så mycket spännande att förbjupa sig i.