lördag 2 oktober 2010

10x10x3 dagligen

Häromdagen fick jag äntligen komma på sjukgymnastik. Jag rekommenderades göra övningar tre ggr om dagen i syfte att stärka min "inre korsett". Får tyvärr ont i svanskotan så här i början, men hoppas det är övergående annars tänker jag inte tveka utan höra av av mig till sjukgymnasten igen. Fallet i vintras tvingade mig verkligen att börja om från början vad gäller träning. Nu är det som att börja från noll ett halvår senare. Försöker se det som en nystart och inte jämföra med vilket skick jag hade velat vara i redan nu, utan ta det mer som en målbild. Stark, stabil och smidig. Dit vill jag nå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kör hårt! Eller. Kör lagom. Kör så det ryker bra. Eller känns bra. Eller gör bara det du ska. Det blir bra. Kram på dej.

icon sa...

Det bästa hittills är att jag "tvingas" in i att vara i min kropp "på riktigt" när jag kör övningarna. Kran!

icon sa...

Haha, kraM! Kran vet jag inte riktigt vad det kan betyda i det här sammanhanget. :-D