måndag 19 juli 2010

Äntligen kom jag ut

Bra saker idag:

* Telefonsamtal med mamma.
* Shoppingtur och fika med mamma.

Uff vad svårt det är med livet ibland. Jag önskar att jag kunde flytta fram tiden till den punkten när jag känner mig mer i balans och mer på rätt plats i tillvaron igen. Just nu känner jag mig fel på nästan alla områden som är viktiga. Blir smått handlingsförlamad när jag inte vet (eller snarare glömmer bort) i vilken ände jag ska börja för att ändra på det som inte är bra för mig. Öka stunderna när jag känner mig stark och i kontakt med den kraften som finns inuti och verkligen måna om tillfällena när jag är glad och tacksam. Det är nog där jag bör börja.

Imorgon ska jag tvinga ut mig på en promenad, ut i naturen. Ringa vännen som sökt mig senaste dagarna men som jag inte orkat ringa tillbaka till. Planera en pausresa med familjen.

Inga kommentarer: