lördag 19 juni 2010

Yogalördag

Igår tog vi en riktigt härlig kvällspromenad nere vid vattnet, vid ängarna och genom skogen. Sonen pratade non-stop och skuttade brevid mig nästan hela vägen. Trodde han skulle vilja åka vagn mestadels men han hade massa energi och orkade nog mer än han själv trott med.
Tyvärr sträckte jag mig på något konstigt vis, så det gjorde rejält ont kring bröstmusklerna på vänster sida resten av kvällen. Har förvärrats under natten och nu har jag även någon slags nackspärr. Hoppas det inte hindrar för mycket under dagens yogaterapi-pass. Har verkligen sett fram emot att komma iväg, för det var länge sedan sist nu. Ska bli spännande att se vilka som deltar den här gången. Förra gången var det nya ansikten för mig och det är rätt häftigt hur mycket man delar med sig för varandra och hur mycket man lär sig av att få höra andras berättelser. Om allt går som det ska kommer det blir fortsättning, fast på ett något annat vis, för mig till hösten. Jag hoppas innerligen för det skulle vara otroligt spännande att få fortsätta denna yogaterapiresa.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande, vad innebär yogaterapi, övergripande intellektuellt fattar jag men hur går det till rent praktiskt?

Anonym sa...

Var är du månntro? Hoppas att allt är bra med dej.

Anonym sa...

Var finns du någonstans månntro? I en alldeles underbar verklig värld hoppas jag förstås.

icon sa...

Gulliga trollet! Jag har kämpat med en hemsk huvudvärk och annat senaste tiden. Hoppas att det är på väg åt rätt håll nu och att jag orkar skriva och läsa igen på det sättet jag vill. Hoppas du har det riktigt bra i din verkliga värld. Kram!

Anonym sa...

Nu försvinner jag från datorn ett tag, ska till mina föräldrar i värmland. Ett besök som jag har tudelade känslor inför, men nu har jag bestämt mej. Hoppas din huvudvärk gått över, tänker på dej.

icon sa...

Hoppas du hade det gott i Värmland. Har haft dig i tankarna och är glad att se dig tillbaka (kollade nyss in din blogg).