tisdag 1 juni 2010

Trötta tankar innan promenaden

Trött trött trött. Inte underligt alls, men inte särskilt välkommet just nu. Blir lite rädd när jag tänker att det är ett tag kvar innan jag får vara trött på riktigt. Nu ska jag ta en promenad för att se om det botar lite av det trötta. I eftermiddag blir det lite mindfulnessövningar för det har känts bra de sista veckorna som jag provat det. En sak och tanke i taget däremellan så gott det går, lite motion ikväll och lite mindre fika så ska det säkert kännas bättre ikväll och imorgon. Det märks att mina hjärna och kropp arbetar för fullt dygnet runt. Drömmer mycket och sover rätt oroligt, men som sagt det är inte underligt. Eftersom jag förstår varför är det lättare att acceptera att det är så för tillfället. Men det måste mattas av när de största stressmomenten är över för den här gången.
Promenad var det ja. :-)

Inga kommentarer: