måndag 17 juni 2013

Fokus på vad som ska göras.

Saker att göra idag:

* Återigen försöka ringa och få tag på handläggaren på fk så jag kan släppa det ärendet för ett tag, förhoppningsvis.

* Tvätta och hänga kläder att ha med på miniresan.

* Göra listor över saker att packa.

* Förbereda matsäck till imorgon.

* Hämta paket med kläder jag beställt på nätrea och hämta böcker om detox jag reserverade på biblan inatt.

* Laga mat åt sonen och mig.

* Promenera?

* Solhälsningen.

* Meditera/mindfulness.

* Ryggövningar.

* Kolla upp vart vi ska imorgon och ha en grov plan över morgondagens aktiviteter. Eventuellt boka/beställa biljetter/inträde.

* Peppa sonen att packa det han vill ha med sig.

* Undvika socker.

* Äta gott och bra och vara nöjd med mina val.

* Packa klart innan läggdags. Lägga mig innan 23.

Vore fint om jag hann med det mesta utan att bli sur, tvär och lättirriterad på resten av familjen. Kanske borde skriva andas djupt i handflatan som en påminnelse redan nu.

Inga kommentarer: