torsdag 25 mars 2010

Terapi och sushi

Idag känns det bra. Jag fick beviljat 5 terapitillfällen till av chefen och en sten som jag inte riktigt ville kännas vid föll från mina axlar. Terapin har senaste gångerna har varit mer kognitivt inriktad och eftersom det har varit till stor hjälp har det känts extra trist att behöva sätta punkt nu när jag verkligen har stor nytta av det stödet i samband med uppsatsskrivandet.

Att ledsna tjejen kom som hon skulle till vårt samtal idag, och att sambon bjöd mig på sushilunch på stan förstärkte känslan av att det är en lite extra bra dag idag.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt!

Anonym sa...

Vem är ledsna tjejen förresten?

icon sa...

En tjej jag träffar på jobbet kan man säga.

Anonym sa...

Hoppar bara in och önskar dej en glad påsk. Vi ska på familjeturne imorgon, sova en natt på hotell, det ska bli kul. Behöver komma iväg lite. Har varit lite smådeppig de sista dagarna men idag bestämde jag mej för att vända på det, nu har jag stannat nog i känslan, nu vill jag ha en annan. Kram på dej!

icon sa...

Vad härligt att åka iväg med familjen. Önskar dig en gladare känsla och en riktigt fin påsk. Kram på dig med! :-)