torsdag 26 augusti 2010

Kvällens té

Happiness is every human beings birthright.

Amen till det säger jag. Har inte så mycket mer att säga just nu. Ska kolla på Fångarna på fortet, läsa ut en bok, spiknatta mig och sedan sova.

Jo en sak till innan slutliga punkten här för ikväll. Läste häromveckan att filmen Happiness fått en uppföljare. Hoppas jag blir på rätt humör för att se den så småningom. Happiness är en svart historia så det är säkert den andra filmen med. Regissören är en favorit, när jag är på rätt humör som sagt.

Ett annat filmtips är senaste Sherlock Holmes, med bl.a Robert Down Jr. Jisses vilken man. Där kan vi snacka all-time-favorit hos mig. Är så glad att han verkar ha tagit sig förbi droger och andra dumheter så att man kan få se honom som skådis igen.

Nej, Fångarna på fortet var det. Eller det var ju inte ikväll kom jag på så det får nog bli läsa för hela slanten innan ögonen faller ihop för natten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sherlock har jag hemma, kanske ska kolla på den ikväll då. Kram!

icon sa...

Kollade du den? Kram :-)

Anonym sa...

Nej, det har inte blivit av än, men kanske ikväll beroende på de andra. De är sjuka så de slappar framför tv:n.