måndag 2 augusti 2010

En mindre eländig lista.

Ikväll blev jag glad när sambon ville se fler avsnitt av Flight of the concordes tillsammans. Det var skönt att skratta spontant. En påminnelse om det glada i livet.

Andra bra saker idag:
* Massa fina klädfynd till halva rea-priset åt sonen på Åhléns.
* En kompis till sonen ringde och ville leka med honom. Var första gången de lekte hemma hos oss så det var riktigt roligt att se hur mycket det uppskattades av sonen.
* Samtal med mamma. Imorgon verkar det bli av, sent omsider, med gemensam lunch för att fira min examen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet en sak nu, jag ska inte vara uppe sent på kvällarna, det är förödande för min hälsa.

En annan sak är att sitta för länge vid datorn.

Jag är något på spåret, haha.

icon sa...

Ja du, det är uselt för hälsan, det vet jag med. Ibland skulle jag nästan behöva en personlig assistent som stängde av min dator och såg till att jag kom i säng i tid. Passerar klockan 22 så försvinner min egna förmåga till att vara förnuftig när det gäller den biten. Som att den delen av mig går och lägger sig oavsett om resten av mig följer med eller ej. :-D

Anonym sa...

Samma här, så låt oss då stänga av innan 22:00!!