onsdag 3 augusti 2011

Mer musikrelaterad lycka

Så blev det äntligen av! Jag fick uppleva några av mina absoluta favoriter live. Som om det inte hade varit nog med 22 Pistepirkko så dök bob hund upp i närheten så det var bara att se till att vara där. Även om de inte spelade mina främsta favoriter från senaste albumet så blev de snabbt förlåtna när de spelade en av nostalgiskäl väldigt speciell låt nämligen:
http://open.spotify.com/track/1McOV2rtrSmaJThQOeM5qx
Jag hade träningsvärk dagarna efter konserten och det beror på a) att jag inte kan stå still när det spelas så j-kla bra musik, b) att jag uppenbarligen har en hel del muskler som behöver träning..
Kan säga som så att så mycket jogging, yoga och annan träning som jag tänkte köra under semestern blev det inte. Snarare blev det promenader i djur/nöjesparker och spontandanser hemma (till framförallt bob hund) framför spegeln som fick bilda stommen i min semestermotion. Så kan det gå. Och de extrakilona som blev resultatet av icke-motionen och alla ljuvliga glassar och onödiga falafeltallrikar är ganska glada kilon som inte hindrar mig från att dansa vidare, som tur är.

Inga kommentarer: