söndag 7 oktober 2012

Jag gör slut

Ikväll är kvällen när jag tar farväl. Slutet är här och jag kan inte lura mig själv längre. Finns inget alternativ till att bryta helt. Desperat och längtande efter ett annat mående så är valet självklart och enklare än jag vill inse. Godis, läsk och annat sockrigt har gjort sitt i min kropp. Jag inbillar mig inte att det blir lätt men tidigare resors goda erfarenheter får utgöra styrkan att fullfölja denna gång. Hoppas använda bloggen för reflektion. Min aktivitet här får byta ut sockret i tillvaron och det ser jag fram emot.

7 kommentarer:

Ann sa...

Det ser jag fram emot. Undrar varför det är så krångligt att kommentera från wordpress på din blogg. Ska se om jag kan komma ihåg mitt googlekonto istället.

Anonym sa...

Saknar dej. Hur har du det? Hur har det gått med allt? Är du glad där ute i verkligheten? Ser du fram emot julen?

Anonym sa...

God Jul på dej!

Anonym sa...

Och gott nytt år förstås från din allra trognaste stalker, hahaha.

Anonym sa...

Undrar vad du gör. Och hur du mår. Jag hoppas du har det bra.

Ann sa...

Undrar hur du har det. Jag har det körigt. Lärorikt. Och bitvis rätt ledsamt.

icon sa...

TACK Ann för att du lämnat avtryck trots min orimligt långa frånvaro och tystnad. :-)