tisdag 10 november 2009

kent

Yes, brevbäraren lämnade ett efterlängtat paket i lådan idag. Det innehöll filmerna Nightmare before christmas och Horton/Ice Age (dubbeldvd) samt viktigast av allt; mina stora favoriter kent´s senaste cd Röd. Nu tar jag lite lunchpaus från hemmastudierna och njuter musik. Har nyss ätit god lunch bestående av keso, avocado, ägg och morotsslantar med trocomare plus en skiva rågrut med tartex. En stor kopp grönt körsbärsté med sojadryck var supergott till. Så nu är jag lagom mätt och nöjd, redo för resten av dagen. En sak till; jag ämnar vara lockig igen. Det känns också bra, eftersom jag börjat utveckla en avsky för att föna och platta håret varje dag. Känns extremt onödigt men har varit svårt att bryta vanan men nu är det dags. Håll tummarna för mig att jag har tålamodet att låta håret vara som det är. :-)
/V

Inga kommentarer: