söndag 8 mars 2009

fem plus en

* Laleh-konsert på fredagen. Underbar artist +en riktig vän som sällskap +vunna biljetter + nyvunnet mod att testa nya kläder = tacksam.

* Besök av lillebror med son. Spök och bustjut från kusinerna samt mysigt fika på bullar lillebror bakat och god fikalängd sambon handlat.

* Sonen ljuvlig när han målar med pensel, fingrar och ett ständigt ordflöde.

* Matlagning på söndagen.

* Hemligheten, visualiseringar och allt vad det lett till i form av upptäckt av nya sidor både här och där.


Vilka stunder från helgen vill du bära med dig?

4 kommentarer:

Henric sa...

Big Fish med den jag älskar. Det var en bra stund.

icon sa...

men åh den skulle varit med också.. tur att du fick med det här istället. :)

Anonym sa...

Våra samtal i familjen, de var riktigt bra. De kommer att göra skillnad. En lyxig helg helt utan planer. Bra övningar, jobbiga men bra. Det är vad jag tar med mej. Och nu, för att leva som jag lär, ska jag säga hejdå för en stund och fortsätta denna intressanta läsning vid en annan tidpunkt. Annars hinner jag inte upp ur sängen och klä på mej i tid. Hur hittade du min blogg förresten?

icon sa...

Jag hittade din blogg via bums.nu. Om jag minns det rätt reagerade jag på en fin kommentar du skrev därinne och den gången var jag sugen på att hitta nya bloggar så jag klickade vidare och hamnade på din blogg som fångade mitt intresse på en gång. :)