lördag 24 mars 2012

Nyp mig i armen

Det otroliga verkar ha hänt. En dröm jag haft länge länge är på väg att slå in. Kommer berätta mer när ännu mer är klart. En livsavgörande förändring är på väg att ske. Våren kunde inte fått en bättre avslutning. Sommaren kommer få en fantastisk start. Närmaste månaderna kommer bli intensiva men leda till något vi längtat efter. Nu har jag en riktning. Nu kan jag ägna frustrationsenergi till att förbereda avslutet på livet som är här och planera för fortsättningen där.

2 kommentarer:

Ann sa...

Nej jag tänker inte nypa dej i armen. Jag tänker njuta av det du skriver. Glädjas åt din glädje. Frustrationsenergi som går över till förändringsenergi. Det är grejer det.

icon sa...

Vilka fantastiska ord att ta med mig på nästa äventyr, förändringsenergi. Känner mig energisk av din kommentar, fast jag är sjuk. Det är kraftfulla ord det. Tack! :)