söndag 3 juli 2011

Magisk kväll

Igårkväll gick en musikdröm i uppfyllelse. I början av året önskade jag att få se ett särskilt band någon gång i livet. Anade inte då att jag skulle få möjligheten redan inom ett halvår. Kan inte säga så mycket mer än att det var magiskt. Deras enda spelning i Sverige i år och jag var där. På en väldigt speciell plats för mig även på andra vis och i sällskap med en väldigt speciell person.



Kiitos 22-Pistepirkko. You were truly amazing. All love to you.






2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var alltså denne specielle person jag syftade på i förra kommentaren som var på inlägget som gör mej mycket nyfiken. Men dessa två företeelser behöver förstås inte hänga ihop. Har jag berättat att jag är nyfiken?

icon sa...

Oj, vad länge du fick vara nyfiken. Ursäkta, inte särskilt snällt av mig att antyda och sedan låta det hänga i luften. Jag ska allt mejla dig en dag och berätta lite mer än jag vill skriva här. :)